Číselník Zákazníci obsahuje všechny evidované zákazníky v systému SmartPOS. Číselník je společný s číselníkem Firmy. Zobrazují se zde záznamy, které mají v číselníku firem zatrženo pole Odběratel.

Nového zákazníka lze vložit do číselníku pomocí tlačítka nebo klávesou Insert. V jednotlivých polích je třeba následně vyplnit detaily zákazníka – obchodní název (jméno), adresu, ostatní kontaktní údaje, IČ apod. Po vložení nového zákazníka vznikne automaticky nový záznam v číselníku Firem jako odběratel.

Formulář je rozdělen do dvou částí. V horní části formuláře jsou zobrazeni všichni existující zákazníci. V dolní části formuláře je zobrazován detailní panel zákaznického účtu vázanému ke kartě zákazníka vybraného v horní části formuláře. Detailní panel obsahuje také tlačítka Operace, Účtenky, Navázat účtenky (jejich funkčnost viz kapitola Zákaznické účty).

Pomocí POS funkce Změna zákazníka (viz kapitola POS funkce) nebo při platbě lze nastavit zákazníka ke konkrétní účtence při markování.

Revision: 6
Last modified: 22 August 2022

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.