K sortimentu lze navázat položky, které budou se sortimentem automaticky (dle nastavení) markovány. Tuto funkčnost lze využít v kombinaci s řetězeným markováním např. u prodejních akcí typu „nápoj + moučník zdarma“. První z položek řetězu (nápoj) obsluha natipuje, navázaná položka (moučník) se pak na účtenku automaticky zařadí.

K tomuto nastavení slouží tlačítko Navázané, které stiskneme nad aktuální položkou sortimentu. Ve zobrazené tabulce Položky navázané na sortiment… pak pomocí tlačítka zadáváme požadované položky.

Popis sloupců:

PLU PLU navázané položky
Zkratka Zkratka navázané položky
Název Název navázané položky
Typ dotazu Typ dotazu, který se bude zobrazovat na terminálu.
  • Bez dotazu – Položka se při markování doplní automaticky.
  • Dotaz + Ano/NE – Při markování je obsluha vyzvána dotazem (znění dotazu lze nadefinovat – viz níže). Po odkliknutí volby Ano se navázaná položka namarkuje, při volbě Ne se na účtenku nezařadí.
  • Hláška + OK – Při markování se obsluze zobrazí hlášení (text hlášení lze nadefinovat – viz níže). Jakmile obsluha potvrdí hlášení tlačítkem OK, položka se namarkuje.
Text dotazu Text dotazu či hlášení, které se zobrazí obsluze při markování.
Revision: 4
Last modified: 28 February 2019

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.