Existují 3 stavy, ve kterých se může skladový doklad nacházet.
Jedná se o odemčený, uzamčený a stornovaný
Odemčený
Jedná se o základný stav dokladu, když ho vytvoříte.
Pokud se doklad nachází v tomto stavu, nezapočítává se a zatím nijak neovlivňuje stav skladu.
Proto se vždy po dokončení práce s dokladem musí doklad uzamknout.
Uzamčený
Pokud skladový doklad uzamkneme, tak ho již nelze nijak upravovat.
Uzamčením skladového dokladu zároveň udáváme jeho platnost – Neuzamčené skladové doklady se nepočítají jako dokončené, takže nejsou brány v potaz při počítání aktuálního stavu skladu.
To znamená, že je nutno doklad uzamknout, aby se projevil.
Jak doklad uzamknout?
Uzamčení se provádí pomocí ikony zámku v nastavení skladového dokladu.
Pokud je potřeba doklad upravit, lze ho pomocí stejného tlačítka zase odemknout.
Stornovaný
Stornování dokladu znamená to, že se daný doklad zneplatní – Bude se brát, jako by nikdy nebyl vytvořený.
Lze tak udělat pomocí tlačítka storno v nastavení skladového dokladu.
Pokud si stornování rozmyslíte, tak se dalším kliknutím na toto tlačítko doklad vrátí do původního stavu.
Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS