Existují 3 stavy, ve kterých se může skladový doklad nacházet.

Jedná se o odemčený, uzamčený a stornovaný

Odemčený

Jedná se o základný stav dokladu, když ho vytvoříte.
Pokud se doklad nachází v tomto stavu, nezapočítává se a zatím nijak neovlivňuje stav skladu.

Proto se vždy po dokončení práce s dokladem musí doklad uzamknout.

Uzamčený

Pokud skladový doklad uzamkneme, tak ho již nelze nijak upravovat.

Uzamčením skladového dokladu zároveň udáváme jeho platnost – Neuzamčené skladové doklady se nepočítají jako dokončené, takže nejsou brány v potaz při počítání aktuálního stavu skladu.
To znamená, že je nutno doklad uzamknout, aby se projevil.

Jak doklad uzamknout?

Uzamčení se provádí pomocí ikony zámku v nastavení skladového dokladu.

Pokud je potřeba doklad upravit, lze ho pomocí stejného tlačítka zase odemknout.

Stornovaný

Stornování dokladu znamená to, že se daný doklad zneplatní – Bude se brát, jako by nikdy nebyl vytvořený.

Lze tak udělat pomocí tlačítka storno v nastavení skladového dokladu.

Pokud si stornování rozmyslíte, tak se dalším kliknutím na toto tlačítko doklad vrátí do původního stavu.

Revision: 1
Last modified: 4 August 2022

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.