Při vytváření nové akce se automaticky spustí průvodce, pomocí něhož lze ve 12-ti krocích nadefinovat podmínky akce. Pro přesun vpřed mezi jednotlivými kroky slouží tlačítko Další, pro návrat do předchozího kroku je dostupné tlačítko Předchozí.

Položky průvodce:

1. Označení prodejní akce Základní parametry akce:
  • Zkratka
  • Název akce (povinný údaj) – tiskne se u položky slevy na účtence
  • Popis – interní popis
2. Období platnosti Období, ve kterém je akce platná:
  • Bez omezení
  • Pouze pro omezené období (datum a čas od do)
3. Prodejní doba – dny Dny, ve kterých je akce platná:
  • Bez omezení
  • Vybrané dny v týdnu (pondělí – neděle)
  • Vybrané dny v měsíci (1. – 31.)
  • První den v měsíci (pondělí – neděle)
  • Poslední den v měsíci (pondělí – neděle)
4. Prodejní doba – hodiny Hodiny, ve kterých je akce platná:
  • Nepřetržitě
  • Dle zadaných hodnot – tlačítkem lze zadat libovolný interval, který je možné navázat na otevírací dobu.
    Pozn.: Nastavení prodejní doby viz menu Pokladny – Pokladny – tlačítko Prodejní doba nad příslušnou pokladnou.
5. Prodejny Výběr pokladen nebo terminálů, na kterých bude daná akce probíhat:
  • Bez omezení
  • Pokladny dle zadané masky
  • Vybrané pokladny – výběr z nainstalovaných pokladen
  • Terminály dle zadané masky
  • Vybrané terminály – výběr z nainstalovaných terminálů
6. Zákazníci Volba skupiny zákazníků, pro které je akce určena:
  • Bez omezení
  • Vybraní zákazníci – výběr z číselníku Zákazníci
  • Vybrané skupiny zákaznických účtů – výběr z číselníku Skupiny zákaznických účtů
  • Vybrané zákaznické účty – výběr z číselníku Zákaznické účty
7. Vstupní druhový mix Výběr sortimentu, na který se akce vztahuje. Lze zvolit výběr dle všech následujících kritérií, vzniklý průnik výběru je pak vybraný sortiment:
  • Bez omezení
  • Položky vybraných druhových skupin – výběr z číselníku Druhové skupiny
  • Položky vybraných účetních skupin – výběr z číselníku Účetní skupiny
  • Vybraný sortiment – výběr z číselníku Zboží
  • Dle názvu položek
  • Dle prodejní ceny položek – výběr v intervalu od do
Zadané podmínky je následně možné aplikovat na:
  • Jen na nezlevněné položky
  • I na již zlevněné položky
8. Podmínky akce Výběr podmínek akce, při kterých bude akce platit:
  • Částka k zaplacení je větší než…
  • Počet namarkovaných kusů je v intervalu…
  • Počet namarkovaných kusů je násobkem…
Při vyhodnocení podmínky seskupit položky účtenky:
  • Všechny položky vstupního mixu
  • Dle druhových skupin
  • Dle účetních skupin
  • Dle jednotlivých položek sortimentu
9. Odměna Výběr druhu slevy:
  • Speciální cena – cenu lze určit dle vzorce PC nebo zadat absolutní slevu v Kč
  • Relativní cena – zadána v %
  • Zvýhodněný produkt – na který z produktů je poskytnuta sleva:
    ◦ Nejlevnější z mixu se slevou (v %)
    ◦ Nejdražší z mixu se slevou (v %)
    ◦ Nejlevnější z výst. mixu se slevou (v %)
    ◦ Nejdražší z výst. mixu se slevou (v %)
  • Zvýhodněné bonusové body
10. Informace pro prodavače Zde lze zvolit, zda se při splnění podmínek akce zobrazí na pokladně zpráva pro prodavače.
  • Žádné info
  • Zpráva s tlačítkem OK
  • Dotaz Ano/Ne
11. Informace pro zákazníka Pole pro zadávání zpráv pro zákazníka. Najednou lze zatrhnout více možností.
  • Na zákaznickém displeji
  • Text před hlavičkou účtenky
  • Text za hlavičkou účtenky
  • Text před patičkou účtenky
  • Text za patičkou účtenky
12. Shrnutí Celkový přehled, ve kterém jsou zobrazeny všechny zadané vlastnosti akce.

Nastavení podmínek akce se ukončuje tlačítkem Dokončit.

Revision: 2
Last modified: 11 October 2018

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.