Z pohledu obsluhy pokladny se mnohé nezmění. Pokud se bude jednat o účtenku, na kterou se vztahuje povinnost EET, SmartPOS automaticky při uzavírání účtu odešle data na EET portál a na účtenku vytiskne kódy BKP (bezpečnostní kód poplatníka) a FIK (fiskální identifikační kód), které vrací EET portál při zaevidování tržby. Ostatní účtenky, na které se EET povinnost nevztahuje, nebudou odesílány a budou vytištěny ve stejném vzhledu jako dosud.

Pokud se v okamžiku uzavírání účtu nepodaří odeslat data na EET portál, bude na účtenku místo FIK vytištěn PKP (podpisový kód poplatníka), který je 344 znaků dlouhý (oba kódy BKP i FIK jsou dlouhé cca 40 znaků). Pokladna se pak automaticky na pozadí snaží průběžně odesílat takovéto účtenky dodatečně.

O existenci a počtu neodeslaných účtenek je obsluha průběžně informována:

  1. vizuálním prvkem na markovací obrazovce
  2. zprávou při uzávěrce

Obsluha je povinna sledovat tento údaj a včas řešit výpadek internetového spojení s jeho poskytovatelem, aby byla splněna zákonná povinnost odeslání účtenky nejpozději do 48 hodin od jejího markování.

Revision: 4
Last modified: 8 June 2018

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.