Objednávky slouží k předběžné evidenci zboží, které jsme si objednali (objednávky vydané), nebo které si někdo objednal od nás (objednávky přijaté).
Objednávka vydaná
Objednávky vydané jsou objednávky zboží, které jsme si objednali od dodavatele.
V hlavičce objednávky nalezneme:
Dodavatel | Firma, od které jsme si zboží objednali |
Plánovaný sklad | Sklad, na který plánujeme zboží přijmout (nejedná se o finální rozhodnutí) |
Popis | Doplňující informace o dokladu (není povinné) |
Datum | Kdy chceme objednané zboží obdržet |
Poté přidáme zboží do číselníku. – Jak přidat zboží do číselníku skladového dokladu naleznete zde.
Objednávky vydané můžeme také emailem odeslat dodavateli, stačí kliknout na tlačítko odeslat.
Následně skladový doklad uzamkneme a okno zavřeme.
Objednávka přijatá
Objednávky přijaté jsou naopak objednávky zboží, které si někdo objednal od nás.
V hlavičce objednávky nalezneme:
Odběratel | Firma, která si zboží objednala |
Plánovaný sklad | Sklad, ze kterého budeme zboží vydávat (nejedná se o finální rozhodnutí) |
Popis | Doplňující informace o dokladu (není povinné) |
Datum | Kdy budeme zboží vydávat |
Poté přidáme zboží do číselníku. – Jak přidat zboží do číselníku skladového dokladu naleznete zde.
Následně skladový doklad uzamkneme a okno zavřeme.
Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS