Objednávky slouží k předběžné evidenci zboží, které jsme si objednali (objednávky vydané), nebo které si někdo objednal od nás (objednávky přijaté).

Objednávka vydaná

Objednávky vydané jsou objednávky zboží, které jsme si objednali od dodavatele.

V hlavičce objednávky nalezneme:

Dodavatel Firma, od které jsme si zboží objednali
Plánovaný sklad Sklad, na který plánujeme zboží přijmout (nejedná se o finální rozhodnutí)
Popis Doplňující informace o dokladu (není povinné)
Datum Kdy chceme objednané zboží obdržet

Poté přidáme zboží do číselníku. – Jak přidat zboží do číselníku skladového dokladu naleznete zde.

Objednávky vydané můžeme také emailem odeslat dodavateli, stačí kliknout na tlačítko odeslat.

Následně skladový doklad uzamkneme a okno zavřeme.

Objednávka přijatá

Objednávky přijaté jsou naopak objednávky zboží, které si někdo objednal od nás.

V hlavičce objednávky nalezneme:

Odběratel Firma, která si zboží objednala
Plánovaný sklad Sklad, ze kterého budeme zboží vydávat (nejedná se o finální rozhodnutí)
Popis Doplňující informace o dokladu (není povinné)
Datum Kdy budeme zboží vydávat

Poté přidáme zboží do číselníku. – Jak přidat zboží do číselníku skladového dokladu naleznete zde.

Následně skladový doklad uzamkneme a okno zavřeme.

Revision: 2
Last modified: 4 August 2022

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.