Elektronická evidence tržeb (EET) je ve SmartPOS připravena tak, aby splňovala zákonnou povinnost evidence a zároveň umožňovala neodesílat účtenky, na které se zákonná povinnost evidence aktuálně nevztahuje.

EET povinnost se od 1.12.2016 vztahuje pouze na provozovny, které prodávají druhem transakce Na místě, a to pouze na takto provedené prodeje. Ostatní druhy transakcí (prodej s sebou, likvidace atd.) do EET nevstupují. V systému SmartPOS je toto vyřešeno druhem transakce svázaného s účtenkou.

Systém SmartPOS řeší povinnost EET na úrovni pokladny, kdy informace o platbě proběhne v okamžiku uzavření účtu na markovacím terminálu. V případě nezdaru s odesláním je tato informace zařazena do fronty a systém se snaží na pozadí o její odeslání v nastavených časových cyklech. Údaj o počtu neodeslaných účtenek je zobrazen na terminálu, případně je obsluha informována při uzávěrce pokladny.

Revision: 4
Last modified: 8 June 2018

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.