Stornování položek a účtů slouží k napravování chyb obsluhy, protože v každém provozu může dojít k přehmatům a omylům, které je třeba opravit. Tyto funkce jsou však povolovány jen některým pracovníkům a takto vzniklé změny jsou systémem zapisovány do stornoprotokolů.

  1. Záporné položky
    Markování záporných položek (tzv. stornopoložek) slouží k vyrovnání již jednou chybně namarkované položky.
    Před markováním záporné položky stiskneme tlačítko Storno a následně namarkujeme zvolenou položku. Ta se zobrazí v účtu záporně.
  1. Storna jednotlivých položek
    Libovolnou, již namarkovanou položku z účtu lze vystornovat v tzv. “storno-módu“. Ten vyvoláme pomocí kurzorové šipka nahoru, případně kliknutím myši na položku v účtu. Pomocí kurzorových kláves (případně myši) se nastavíme na zvolenou položku a následně ji pomocí klávesy Storno (Backspace) vystornujeme.
    Poslední namarkovanou položku lze vystornovat dvojitým stisknutím tlačítka Storno.
    Upozornění pro SmartPOS Gastro: Pro stornování již objednaných položek je nutné nastavit speciální oprávnění.

Revision: 14
Last modified: 13 August 2022

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.