Stornování položek a účtů slouží k napravování chyb obsluhy, protože v každém provozu může dojít k přehmatům a omylům, které je třeba opravit. Tyto funkce jsou však povolovány jen některým pracovníkům a takto vzniklé změny jsou systémem zapisovány do stornoprotokolů.
- Záporné položky
Markování záporných položek (tzv. stornopoložek) slouží k vyrovnání již jednou chybně namarkované položky.
Před markováním záporné položky stiskneme tlačítko Storno a následně namarkujeme zvolenou položku. Ta se zobrazí v účtu záporně.
- Storna jednotlivých položek
Libovolnou, již namarkovanou položku z účtu lze vystornovat v tzv. “storno-módu“. Ten vyvoláme pomocí kurzorové šipka nahoru, případně kliknutím myši na položku v účtu. Pomocí kurzorových kláves (případně myši) se nastavíme na zvolenou položku a následně ji pomocí klávesy Storno (Backspace) vystornujeme.
Poslední namarkovanou položku lze vystornovat dvojitým stisknutím tlačítka Storno.
Upozornění pro SmartPOS Gastro: Pro stornování již objednaných položek je nutné nastavit speciální oprávnění.
Revision:
14
Last modified:
13 August 2022
Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS