Nejprve je nutné vytvořit hlavičku menu. Ve SmartPOS Manažeru otevřete Sortiment. Označte libovolnou položku, která bude představovat hlavičku řetězu (např. Menu 1 apod.). Cena této položky udává cenu za celé menu (ta se však může změnit v závislosti na doplatku uvnitř k položce, která je součástí řetězu – viz dále).

Dále označte zvolenou položku a klikněte na tlačítko Řetěz. Tím dojde k otevření okna Řetězené markování.

Kroky řetězu

V horní polovině okna se tlačítkem přidávají jednotlivé kroky markování, které lze libovolně pojmenovat.

Popis sloupců:

Pořadí Pořadí daného kroku
Typ Typ kroku uvádí, jakým způsobem dojde k zobrazení tohoto kroku na markovací obrazovce.
  • Sortiment – všechny položky uvedené v detailu tohoto kroku (ve spodním okně) se zobrazí ve vizuálním prvku panelu skupiny kláves. Při výběru tohoto typu je v záhlaví tabulky zobrazeno tlačítko Nastavení.
  • Druhová skupina – položky se nezobrazí a je třeba vybrat konkrétní sortiment na markovací obrazovce. Při markování probíhá kontrola, zda je druhová skupina vybrané položky nadefinována pro tento krok.
Název Libovolný název kroku
Minimální počet Minimální počet ks, který má být namarkován.
Pozn.: Pokud má být položka při markování nepovinná, nastavuje se hodnota na “0”.
Maximální počet Maximální počet ks, který má být namarkován.

Zadané kroky uložíme tlačítkem .

Položky řetězu

Ve spodní polovině okna přidáváme tlačítkem jednotlivé položky pro dané kroky.

Popis sloupců:

Pořadí Pořadí položky v rámci kroku
Číslo položky Číslo položky – výběr z číselníku Sortiment, resp. Druhové skupiny
Název položky Název položky – výběr z číselníku Sortiment, resp. Druhové skupiny
Výpočet doplatku
  • Rozpočítat na vše – Rozpočítat na všechny položky
  • Cena položky – Rozpočítat pouze k této položce
PC Ve sloupci PC (v případě, že je v systému nakonfigurováno více cenových sloupců, zobrazí se všechny) lze zadat výši doplatku, který je přičten k celkové hodnotě menu v případě namarkování této položky.

Zadané položky řetězu uložíme tlačítkem .

Revision: 29
Last modified: 13 August 2022

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.