Nastavení podmínek
1. krok – Zapíšeme označení akce – zkratku, název a libovolný popis.
2. krok – Nastavíme požadovaný časový interval, ve kterém má akce probíhat (v našem příkladu říjen 2018). Můžeme rovněž přidat i omezení časem, např. od 8:00 hod.
3. krok – Jelikož má být akce platná pouze ve všední dny, zvolíme možnost Vybrané dny v týdnu a zatrhneme příslušná políčka (pondělí – pátek).
4. krok – Nastavíme návaznost na prodejní dobu. Zvolíme možnost Dle zadaných hodnot a tlačítkem vytvoříme nový řádek. Ve sloupci Typ zvolíme možnost Před koncem otev. doby a ve sloupci Čas zapíšeme 1:00. Totéž provedeme i pro konec platnosti – akce může být platná i pár minut po konci otevírací doby. Uložíme tlačítkem
.
5. krok – Nastavíme pokladny, či terminály, na kterých bude akce probíhat. V našem příkladu zvolena možnost Vybrané terminály – Restaurace.
6. krok – Skupiny zákazníků ponecháme bez omezení.
7. krok – Vybereme zboží, na které se akce vztahuje. Slevněné budou všechny moučníky, vybereme tedy možnost Položky vybraných druhových skupin a zatrhneme příznak Moučníky a kompoty.
8. krok – Sleva bude poskytována na každý prodaný kus moučníku, nastavíme proto hodnotu Počet namarkovaných kusů je násobkem = 1.
9. krok – Na každý prodaný kus bude poskytnuta sleva ve výši 30%. Nastavíme volbu Relativní sleva, v pravé části vybereme možnost Na položky mixu a zapíšeme hodnotu 30%.
10. krok – Zprávu pro prodavače ponecháme bez nastavení.
11. krok – Zprávu pro zákazníka můžeme zapsat a zobrazit např. na zákaznickém displeji.
12. krok – Zkontrolujeme finální nastavení akce, zatrhneme příznak Akce je aktivní a stiskneme tlačítko Dokončit.
Markování
Na terminálu se po namarkování zobrazí prodejní položka s výchozí cenou, pod kterou je uvedena vypočtená hodnota slevy.
Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS