K pokladnímu systému SmartPos lze připojit jakoukoliv tiskárnu, kterou podporuje systém Windows. K jednotlivým tiskovým sestavám můžeme přiřadit libovolnou tiskárnu.

Obecně tisk můžeme rozdělit na grafický a textový.
Na objednávky není potřeba grafického tisku, proto obvykle nastavujeme tisk textový. Naopak u tisku účtenek, kde chceme na účtence tisknout logo prodejny, nastavíme tisk grafický. Samozřejmě je možné k pokladně připojit také tiskárnu dokumentů, zařízení All-In-One či jiný výchozí bod tisku.

Pro tisk účtů a objednávek doporučujeme použít termo tiskárnu Rongta RP-80, sestavy lze taktéž tisknout na stejné tiskárně, ovšem je možné použít i tiskárnu např.v zázemí prodejny.

U termotiskárny není potřeba doplňovat barvu, funguje na principu tisku působením tepla . Proto je potřeba používat kotoučky opatřené termocitlivou vrstvou.

Tiskárnu připojujeme usb kabelem k pokladně , popřípadě ethernetovým kabelem. Napájíme zdrojem, který je dodáván s tiskárnou.

Revision: 66
Last modified: 28 May 2021

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.