Při prvním zapnutí Pocketu se zobrazí obrazovka, na které je přihlášení do systému, viz. obrázek. Pokud obrazovka není dostupná, obraťte se na podporu SmartPOSu.

Do pole URL serveru zadáte: https://IP vašeho serveru:8443
Do pole uživatelské heslo je potřeba zadat heslo uživatele s oprávněním Manažer nebo Správce.
Následně klikněte na tlačítko Inicializace databáze.
Až se proces dokončí, v nabídce vyberte repliku dle nastavených replik v manažerovi SmartPOS.

V nabídce zvolte terminál, který musí být konfigurován v manažeru SmartPOS. Více v kapitole Terminály
Následně klikněte na tlačítko uložit nastavení, které se nachází pod polem vyberte terminál.

Po dokončení nastavení se zobrazí obrazovka pro přihlášení uživatele:

Pokud by bylo potřeba přejít znovu do nastavení, je možné do vstupního pole zadat heslo uživatele s oprávněním Manažer a poté stisknout na tlačítko Administrace – to přesměruje uživatele do prostředí nastavení, jako bylo při prvním spuštění nekonfigurovaného Pocketu.

Last modified: 28 August 2019

Potřebujete pomoci ?
Zákaznická podpora SmartPOS

Bylo to užitečné ?

Ano Ne
Označili jste toto téma za neužitečné...
Mohli byste nám, prosím, říct, proč ? Děkujeme !
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.